środa, 30 stycznia 2013

...

Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa, było cudownie i nawet zdarzyło mi się robić... no bentem bym tego nie nazwała bo za mało ambitne było, ale nazwijmy to zapasem jedzenia na cały dzień dla 11 osób;) dla każdego w osobnej paczuszce ^^
I niestety smutna wiadomość - aparat poległ w boju i czeka na naprawę więc już wróciłam do bentowania ale zdjęć nie mam jak robić... mam jednak nadzieję, że aparat prędko ożyje:)

a tu jedno z ostatnich zdjęć jakie udało mi się nim zrobić:

:)

3 komentarze:

  1. a może zdjęcia telefonem dadzą radę? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam... ale telefon mam przedpotopowy i tylko zamazaną kolorową plamę było widać... Ale lada dzień dostanę aparat z powrotem i będą zdjęcia :D

      Usuń
  2. Zdjęcie według mnie śliczne. Ahoj przygodo ^^! Jedzenie dla 11 osób? Toż to prawie jak kucharka w stołówce. Niezłe wyzwanie! :D Mam nadzieję, że aparat się szybko zrehabilituje i posty o bento ruszą pełną parą.

    OdpowiedzUsuń