wtorek, 8 stycznia 2013

#3

Zwykła kanapka nie musi być zwykłą kanapką owiniętą w papier śniadaniowy, prawda? ^^


Dlatego, mimo że dzisiaj kanapka to w wydaniu troszkę bardziej... upgrade? Coś ostatnio słów mi brakuje tragicznie;) W każdym bądź razie jest domowy chlebek z duuużą ilością ziaren i śliwkami, z serkiem ziołowym i pomidorem. A właściwie dwie kanapki otulone sałatą. Obok kruche ciasteczka w kształcie kwiatuszków i kawałek banana w plasterkach.


Pomidor był niegrzeczny i wyłaził poza kanapkę;)

6 komentarzy:

  1. jak pomidor wyłazi poza kanapkę to dobrze, bo widać czerwony element :) ja to nawet specjalnie go do zdjęć wypycham na pierwszy plan ;)
    piękne te ciastka kwiatki :)
    no i bardzo się cieszę, że jest kolejny blog bento w PL, więc już jesteś na mojej liście do obserwowania i na liście bento blogów :)))
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie, przynajmniej jest bardziej kolorowo :)
      i dziękuję:D mam nadzieję że zmobilizuje mnie to do wytrwania w bentowaniu i umieszczania nowych postów ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jaki fajny, nowy blog bento :) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy z tej kanapki miała wyjść jakaś postać?=D Bo ja tu widzę jakiegoś hipcia~ W moim mniemaniu wygląda on świetnie =DD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet o tym nie pomyślałam, przypadkiem wyszło:D Ale faktycznie, jakby oczy i buźka^^

      Usuń