czwartek, 14 marca 2013

#27


Po wczorajszych wybrykach dziś bento na spokojnie. Więc jest trochę ryżu, podsmażana cukinia i rzodkiewki. Niestety tej jednej już nie zdążyłam pociąć ani ozdobić w żaden sposób bo byłam dość mocno spóźniona;) W pudełku są jeszcze kawałki melona, w tej zielonej silikonowej żabie, chociaż pewnie nie widać, że to żaba. ;)

I jeśli Wam się podobało to tutaj można zagłosować na bento z poprzedniego posta, bierze udział w konkursie:) wystarczy polubić, a będę naprawdę bardzo wdzięczna :D

6 komentarzy:

  1. dzięki tej "niedokończonej" rzodkiewce, bento nabrało więcej kolorów =')) żabki rzeczywiście nie widać, ale napewno jest słodka xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś spróbuję ją tak wkomponować w bento, że będzie widać;)

      Usuń
  2. Teraz powinno tu znaleźć się wypracowanie pod tytułem 'DLACZEGO MI NIE POWIEDZIAŁAŚ WCZEŚNIEJ?!?!', ale że mi się nie chce to go nie będzie XD

    a cukinia smaczna była :D
    *skoro inni bd oceniać tylko wygląd, to ja mogę też smak hehe*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie bento głównie do jedzenia, więc coś o smaku zawsze się przyda;p a co do wypracowania... hehm wakatta^^" też cię uwielbiam:*

      Usuń
  3. Wow, I need to learn to be like you. Such a healthy bento, I am usually more about making my bento cute. LOL ~~~

    nice one!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well I'm more into making it fast:) I'd like to be able to create such cute bentos as yours! :)

      Usuń