środa, 13 marca 2013

#26


Dzisiaj bardziej mi się chciało, więc i bento już trochę ambitniejsze. Same kwiaty, w różnych odsłonach;) Na pierwszym planie są kwiaty jako rolki z nori z ryżem i jajkiem w środeczku. Robiąc je, bałam się, że się rozwalą albo że się nie będą chciały 'płatki' ładnie ułożyć, ale wyszło wg mnie fajnie^-^ Tak, jestem z siebie dumna, a co :D


Do tego są jakby róże z cukinii z kremowym serkiem oraz dwa kwiatowe chlebki z oczkami z nori. :) Na przegryzkę są dwa kwiaty z gorzkiej czekolady, taki zwykły i różyczka której nie widać. Są też jeszcze dwa kawałki mandarynki, albo bardzo małej pomarańczy, nie jestem w stanie określić co to było. ;) No i o sałacie nie wspominając. ;D


5 komentarzy:

  1. Wow! Piękne kazari sushi - ja się jeszcze nie odważyłam ich robić - ale przyjdzie taki dzień. :) Śliczne bento!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I o, w końcu wiem jak to się nazywa:D Bo różne nazwy typów sushi to dla mnie ciągle czarna magia;)

      Usuń
  2. Amazing!! the flower maki is so pretty! i love kazarimaki sushi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! It was my first time making them:)

      Usuń
    2. then you are really good at this! so pretty!!

      Usuń